مشاهير العرب

انهيار وبكاء منى فاروق في بث مباشر.. انا خلاص هنتحر

استكمالاً لأصداء الفيديو الفاضح للمخرج خالد يوسف مع منى فاروق وشيما الحاج، تعيش الفنانة الشابة منى فاروق أسوأ ايام حياتها ودخلت في حالة اكتئاب شديدة دفعتها للتفكير بالإنتحار لولا حرمته على حد قولها.

حيث ظهرت فاروق في بث مباشر عبر حسابها على “انستغرام” وهي تبكي وفي حالة نفسية سيئة للغاية، بعد عام من واقعة الفيديو الفاضح الذي أدى لسجنها عدة شهور قبل أن تخرج وتغادر مصر متجهة لدبي.

اقرأ ايضاً: صورة انجي خوري عارية تثير الجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي

لمشاهدة بث مباشر منى فاروق وهي تبكي – اضغط هـــنا

وقالت فاروق:”انا تعبت من كل الناس الي حواليا، انا منبوذة من الجميع اصحابي ومتابعيني على السوشيال ميديا.. عايزيني انتحر؟ انا قدامي طريقين اما الحرام او الانتحار .. ابواب الحلال اتقفلت في وشي”.

وتمنت منى فاروق لو أن معها نقود للذهاب وأداء العمرة، لكنها تعيش منذ شهور دون راتب ولولا مساعدة شقيقها ووالدتها لكان الحال أسوأ من ذلك.

واضافت:”مفيش اي مخرج بيكلمني مفيش اي فرصة عمل ليا سواء في التمثيل او غيره، كله بيخاف مني لما يسمعوا اسمي”.

منى-فاروق

واضافت باكيةً:”أنا غلطت أنا عارفه وبعتذر جدا لو كنت ضايقتكم.. بس أنا غلطت في حق نفسي.. مأذتش حد ومقطعتش رزق حد ولا ظلمت حد زي ناس كتير ما بتعمل.. وأنا راضية بحكم ربنا وعدله الحمد لله.. بس أنا بحاول أعيش ومش عارفه”.

اقرأ ايضاً: سلمى ابو ضيف بالمايوه باطلالة مثيرة للجدل 

وقالت: “أنا معنديش أملاك..  أنا عايشة اليوم بيومه حرفيا، وتعبت وزهقت، وعايزة اشتغل واصرف على نفسي وعلى أهلي، فلما تقفلوا عليا أبواب الحلال هيبقا قدامي حل إني أموت وارتاح.. وتقريبا مقداميش حل غير الموت وإني أنتحر”.

زر الذهاب إلى الأعلى