مشاهير العرب

جلسة تصوير زفاف هند عبد الحليم تشعل مواقع التواصل الاجتماعي

أشعلت جلسة تصوير حفل زفاف هند عبد الحليم الفنانة المصرية الشابة وابنة لاعب الزمالك السابق احمد عبد الحليم مواقع التواصل الاجتماعي.

حيث ظهرت هند مع زوجها قنديل بإطلالة ساحرة خطفت بها الأنظار بجمالها، حيث ارتدت فستان ابيض قصير مكشوف مع تسريحة شعر ناسبت اطلالتها.

خطوبة هند عبد الحليم بطلة مسلسل حكايات بنات الجزء الرابع

 

View this post on Instagram

 

Mr & Mrs Kandil 🧔🏻👰🏻 Yes ! We are married ! 🤍 Thanks a lot to all the people who congratulated us, the people who helped us to have our big day exactly how we wanted, our friends and family who blessed us with their presence 🤍🥰 كان نفسنا ناس كتير اوي تبقى معانا وتشاركنا فرحتنا في اليوم ده لكن زي ما انتوا عارفين ان القوانين دلوقتي في الاماكن بتسمح بنسبة او عدد معين عشان الكورونا. لولا كده كان زمان كل اصحابنا و حبايبنا معانا ومشاركننا الفرحة 🤍 •• Event planner: @yasminhanyevents Dress: @malakelezzawy Hair: @haithamdahab00 Makeup: @monagamalofficial Headpiece: @halo.headpieces Photoghrapher: @kareem_osman

A post shared by Hend Abdelhalim (@hendabdelhalimofficial) on

وأرفقت النجمة المصرية رسالة قائلة:”نعم، لقد تزوجنا! شكراً لكل من قام بالتهنئة وكل الأشخاص الذين ساعدونا في الاحتفال في يومنا مع عائلتنا وأصدقاءنا.. كان نفسنا ناس كتير اوي تبقى معانا وتشاركنا فرحتنا في اليوم ده لكن زي ما انتوا عارفين ان القوانين دلوقتي في الاماكن بتسمح بنسبة او عدد معين عشان الكورونا. لولا كده كان زمان كل اصحابنا و حبايبنا معانا ومشاركننا الفرحة”.

هند-عبد-الحليم-2020
فستان زفاف هند عبد الحليم

كارولين عزمي بالمايوه تثير الجدل بإطلالة جريئة

يذكر ان هند عبد الحليم 2020 شاركت في بطولة مسلسل حكايات بنات الجزء الرابع وحققت نجاح كبير في دورها رفقة بطلات العمل الشابات، ميرنا نور الدين وهاجر احمد واسماء جلال وغيرهم من الوجوه الشابة في الدراما المصرية.

زر الذهاب إلى الأعلى