مشاهير العرب

الموت يفجع الفنان حسام داغر

أُعلن صباح اليوم السبت وفاة والدة حسام داغر، في احد مستشفيات مدينة السادس من أكتوبر، بعد تعرضها مساء الخميس لأزمة قلبية حادة.

وسيتم تشييع جثمانها عقب صلاة الظهر من المجمع الإسلامي بمدينة الشيخ زايد، بحضور زملاءه واصدقاءه من الوسط الفني.

 

View this post on Instagram

 

يارب محيلتيش غير الدعاء ليكي من امبارح بايت في الشارع قدام المستشفي و بدعي و حاسس ان ربنا سامعني .الدكاتره بيقولوا انهم بيعملوا الي يقدروا عليه خصوصاً بعد توقف عضله القلب الصبح و رجعتي تاني حتي في عدم وجود الضغط و قالوا ان زي ما انا و اخواتي متمسكين بيها هي كمان متمسكه بينا و في الحياه و طلب مني ادعي لانها بين الحياة و الموت .. و حياة اغلي ما عندكم الي يقدر يدعي يدعي الدعاء بيغير القدر زي المره الي فاتت كانت اتحسنت شويه و فاقت من الغيبوبه و بصت و ضحكتلنا و عرفتنا استحلفكم بالله الدعاء و دي اخر مره اطلب فيها حاجه من اي حد.. يارب يارب شوفو ضحكتها زي الاطفال ازاي يا رب يا رب خليك جمبي

A post shared by Hossam Dagher (@hossam.dagher) on

وناشد الفنان حسام داغر جمهوره امس بالدعاء لوالدته برسالة مؤثرة عبر حسابه على Instagram قائلاً:

اقرأ ايضا عبر موقع دنيا المشاهير – صورة رضوى الشربيني واخوها تشعل مواقع التواصل الاجتماعي

“يارب ما حيلتيش غير الدعاء ليكي من امبارح بايت في الشارع قدام المستشفي وبدعي وحاسس إن ربنا سامعني، الدكاتره بيقولوا إنهم بيعملوا إلي يقدروا عليه خصوصاً بعد توقف عضلة القلب الصبح، ورجعتي تاني حتى في عدم وجود الضغط، وقالوا إن زي ما أنا و أخواتي متمسكين بيها هي كمان متمسكة بينا وفي الحياة، وطلب مني أدعي لأنها بين الحياة والموت“.

واضاف: “وحياة أغلى ما عندكم اللي يقدر يدعي بيغير القدر زي المره الي فاتت كانت اتحسنت شويه وفاقت من الغيبوبة وبصت وضحكتلنا وعرفتنا، أستحلفكم بالله الدعاء ودي آخر مره أطلب فيها حاجة من أي حد، يارب يارب شوفو ضحكتها زي الأطفال إزاي.. يا رب يا رب خليك جمبي“.

ولم يعلن الفنان نبأ وفاة والدة حسام داغر عبر حسابه بعد هذه الرسالة المبكية.

لمتابعة اخر اخبار الفنانين العرب 2020 واخبار المشاهير – اضغط هـــــنا

زر الذهاب إلى الأعلى